Известие

Collapse
No announcement yet.

Поредната нова тема касаеща Alfa 156 1.9 JTD Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Поредната нова тема касаеща Alfa 156 1.9 JTD Facelift

    Здравейте колеги, аз съм поредния нов потребител с нова тема. Следя форума от много време защото въпреки, че не съм притежавал Алфа Ромео до момента са ми на сърце още от както 155 беше актуална в БГ. Имал съм до момента няколко коли и сега предстои смяна и съм се насочил към Алфа.

    Модела който задължително искам е 156 Sportwagon, фейслифт, 1.9 JTD, ръчни скорости. Искам ако си намеря да е с по-мощна моторизация, но на първо място е състоянието. Слушал съм много митове и легенди за Алфа, но не смятам, че са оправдани напълно. Бюджет... бих казал до максимум 5 000лв. само за колата. Всички останали разходи ще са отгоре. От вас имам нужда от следните съвети.

    1. Ако търговеца се съгласи да я закараме на преглед преди покупка, къде е най-добре да я закарам? Ауто Италия? Форумен сервиз? Искам да знам как са дюзи, турбина, електроника, сходимост и т.н.

    2. Ако търговеца не се съгласи да я закараме в сервиз а видимо и на шофиране колата е читава, към кого мога да се обърна за помощ при оглед - диагностика на място? Разбира се си плащам всичко като поп.

    Всеки модел автомобил има специфични проблеми, кое е най-важното което да погледна при покупката? В някой отношения съм педантичен и искам колата да е читава, нагласени морги виждам ежедневно. Ясно ми е ,че всички километри са върнати и не очаквам чудеса. Дизел на 10 години успех да е на 160 000км, по-скоро на 360 000км. Че след покупката недай си боже ще се сменят доста неща е ясно. Аз ще инвестирам достатъчно пари така, че да седна и да карам без притеснения.

    Имал съм Astra H с 1.9 CDTI мотора който е същия като на Алфа. При него на версията със 150 кс има вихрови клапи които са проблемни, при Алфа как седи въпроса, при кои коне има вихрови и при кои не, изобщо коя мощност препоръчвате? Гледам има 116, 120, 140, 150....

    Надявам се темата да е полезна и за други потребители и благодаря за отговорите предварително.

  • #2
    Бих ти препоръчал 115 , или 140 ка мое мнение за 1.9
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #3
      Здравей, препоръчвам за проверка във форумен сервиз, имат много повече опит и са по отговорни.
      За помощ от колега, когато му дойде времето и видиш къде е колата ще те насочим.
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #4
        Замисли се над следните неща:
        - турбина се тества или на стенд или горе долу, като се свали маркуча и се види за луфтове. Налягането, което прави се тества с пълна газ от ниски до високи обороти под товар
        - дюзи се тестват на стенд, показанията на диагностичната апаратура са ала бала работа

        Търси си кола с edc16c8 , за да избегнеш DPF & swirl flaps
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
          Замисли се над следните неща:
          - турбина се тества или на стенд или горе долу, като се свали маркуча и се види за луфтове. Налягането, което прави се тества с пълна газ от ниски до високи обороти под товар
          - дюзи се тестват на стенд, показанията на диагностичната апаратура са ала бала работа

          Търси си кола с edc16c8 , за да избегнеш DPF & swirl flaps
          Поясни малко колега на бензинов идйот като мен,как да разбере дали даден екземпляр е с edc16c8 и какво значи въобще.
          Alfa's do't drop oil...they mark their territory

          Comment


          • #6
            Благодаря за отговрите до тук. Чрез гугъл ще се ориентирам кой двигател има впредвид колегата по кода. Мисля, че до месец ще пристъпя към покупка, а под форумен кой сервиз имате впредвид? Екстрийм? В неделя ще ходя да покарам една да видя как е, защото освен в 159 комби в друга алфа дори не съм се возил. Ще се радвам на още мнения.

            Comment


            • #7
              Ето тук може да се ориентираш за сервиз:

              http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
              DUCATI Monster
              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

              Comment


              • #8
                Днес набързо разгледах една 156, 115кс. Външно - никакви забележки освен един лек луфт между левия фар и бронята там където се събират с калника. Гледам, че и други имат подобна "дупка" там. Удари няма, двигателя лъснат, ауспуха навътре освен малко черен не е мазен. Нов внос от Италия, предни и задни дискове за смяна. Естествено не запали, а бустера като го включи да и даде ток се оказа, че не е зареден. Салон тъмен плюш без протрито и скъсано. Волана - запазен, но така намазан с тая гняс дето ги мажат всичките, че ръцете ми станаха на гъз. Скоростния лост беше протрит отгоре както и "бутона" на ръчната спирачка. По табло - 165 000км.

                Диагностика само на място, в сервиз не можело да се кара. Нямат дилърски номера а и в "техния сервиз" ги преглеждали. Не бих купил кола която не е прегледана в сервиз... Вие какво бихте казали? На място с лаптопа колко може да се разбере дали гредата ще е голяма или малка?

                Обявата в момента не мога да я открия, дори не знам дали я има в интернет. Колата

                Comment


                • #9
                  Човек с лаптоп от читав сервиз може доста работи да разбере и намясто.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    .

                    Избора на жената и колата е на късмет,а мъжът е както го научиш.
                    Либрата я избрах за има-няма 15мин и за момента само дребни забележки,но е в България от 2007г.
                    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                    Comment

                    Working...
                    X